måndag 8 juni 2009

Lediga måndagar är till för att man inte ska göra någonting... check!
Förtjänade att sova ut för en gångs skull och när jag vaknade var jag oväntat jättesugen på messmör, så fick traska bort till maxi och köpa frukost ;D fyndade även en euroshopperstekpanna, dagens klipp :P
Kikade förbi jobbet och sa hejdå till Gabriella som jobbade sin sista dag innan hon ska iväg till Usa igen.. På vägen hem så var det studentfirande, med uppklädda människor överallt, alla var dock inte lika glada som jag över att det ösregnade

Sist jag åkte till och från Göteborg med tåg så hade jag köpt med mig lite litteratur, en serieroman som heter gängkrig 145 (som inte var mycket till bok då jag läste klart den på halva ena tågresan, om knappt det) och en bok som heter jPod. Jag fastnade verkligen i jPod-boken, och till min glada förvåning så fanns den som tv-serie, med en säsong på 11 avsnitt hittils, om jag inte minns helt fel.. helt klockren och väldigt sevärd

Nu så här på kvällen så bestämde jag för att ta tag i disk, vilket jag i fortsättningen tänker göra oftare så att man inte behöver stå i en timma med disken, bra Filip!
Nu blir det en promenad och förmodligen lite mer jPod. Ska försöka komma i säng i tid, då jag jobbar tisdag till söndag..

kram på're

2 kommentarer:

ida h sa...

var det messmör eller mesbjörn? :)

Filip Olsson sa...

åh ida.. du tar fram såna goa minnen ur mig.. det där hade jag glömt av! men jag kommer inte helt ihåg det ändå, du får gärna berätta ;D