söndag 7 juni 2009

Då var jag här igen, med bloggandet, och motivationen. Välkommen tillbaka, till världens från och med nu, livligaste blogg, med nya inlägg varje dag!

Igår var det party, och jag var såå peppad, solen sken och alla var glada.. Efter jobbet så drog jag hem till Anton, så korkade vi upp med kalla Fidel Castro, mums, och satte oss på Lejons balkong och njöt av alkohol i solen med gott sällskap. Det kändes att alla var på g, sådär onödigt glada och peppade!

Förfesten/festen ägde rum hos Henkis, där det nalkades sport, tror att Sverige spelade, men jag är ju inte den som bryr mig om de där stressade killarna som jagar boll. Jag tyckte det var ganska kul att vi hade berättat för Sofia (som inte hade träffat henkis innan) att han var typ ett huvud längre än Anton och var jättestor och farlig.. aaaaah så bra :>

Partyt hos hekis var lyckat, och jag hoppade nästan ner från taket som jag brukar försöka göra utan att veta om det, men den här gången skulle jag fejka "titta man kan hoppa över till taket bredvid där" och skulle skoja till det med att "aaah bilen som stannar där är en polis", fast det var en vanlig bil, men så hejdade jag mig, och gubben som blängde från bilen hade ett polismärke på armen, aaaaaaaaah :D
Kvällen tillbringade vi på Vallen, där Naveed jobbade som bartender. mycket trevlig, mycket alkhol.

Jag brukar skryta om att jag aldrig blir bakfull, och det blir jag sällan längre, blir mest seg.. men imorse.. jag har nu varit med om den värsta bakfyllan någonsin (näst efter förra beachparty-baksmällan)

det bästa var ju att jag jobbade idag också, 10 till 16 ungefär.. bra filip!!! men det gick bra iallafall.. Det var en kund som inte ville ha växeln på en vara som han betaladade kontant med en tusenlapp, så han sa att jag kunde behålla enkronan. Så jag har bestämt att det ska bli mitt lyckomynt, så vi får se om det fungerar. Men han var läskig, stor jugge, så det kanske betyder att jag är med i deras gäng nu? maffiafilip..
Kvällen har spenderats hos Anton, vi har ätit pankakor, och ätit grönsaker med dipp, yey!

Nu ska jag kolla på jPod med bumbum innan jag drar mig hemåt,
**jaaaaaaaa nu är bloggen igång igen**

2 kommentarer:

jhallberg sa...

du, det var fan på tiden! :)

henkis sa...

:) hoppas du håller i det här nu. du glömde nämna att jag hade massa tribletatoos