tisdag 9 juni 2009

om EXAKT en månad kommer nya iPhone 3Gs ut, där S står för SPEED! Jag känner hur ha-begäret ökar för varje gång jag tänker på den. Så jag har nu beslutat att försöka se hur ekonomisk man kan vara på en månad och verkligen vara jättesnål. Så blir det en ny telefon inom en snar framtid, ser verkligen fram emot den!

Jobbade 11-19 idag, har korrigerat lagret, nästan roligt! Och så har jag fördrivit tiden i butiken med att äta jordgubbar som jag köpte med mig. Dock en farlig kombo att bära vit skjorta och äta jordgubbar, men jag är sällan den som är den.

Jobbar imorgon också, så nu blir det en kvällslångpromenad följt av något avsnitt av jPod och så är jag sugen på att baka något.. något nyttigt då förstås ;D

5 kommentarer:

syster sa...

"åh jag ska blogga varje daaaag, flera ggr om daaagen..."

syster igen sa...

"ååååh va jag ska bli en bra bloggare, åååh va jag ska skriva ofta....."

Sanna sa...

Jag bara instämmer...vaaarjeee dag...bla bla bla... Filip, dålig karaktär kallas detta!

jhallberg sa...

WORD!

henked sa...

vad händer med varje dag uppdateringen?!