torsdag 16 oktober 2008

Idag är det en stor dag (fredag) det är något väldigt roligt och viktigt som händer, något alldeles... underbart.. ja jag pratar självklart om UPS som kommer om några timmar och plingar på och lämnar min nya laptop! Vad trodde du jag menade egentligen Sara?

...just det, på tal om henne, GRATTIS kära storasyster, hoppas du får en toppenbra födelsedag, firar dig på min ärade blogg genom att lägga upp en bild på.. uuhm.. ja det får bli en bild på din dotter för jag hade då ingen bild på dig




jaaa så roligt det är att diska med morbror


höh.. kan man kolla på tecknad film på youtube?
men vänta, det får jag ju inte för mamma


mamma!? avslöjad

4 kommentarer:

Anonym sa...

a ja ett litet grattis vart det ju iallafall :) puss o kram o tack :) gulligt förresten att du ringde mitt i natten. tur att jag hade telen på ljudlös :)

Anonym sa...

tjena kusin, fredrik här. hoppas allt e bra. hoppade in här & började läsa lite. käckt. fan va grymt att kränga skor, älskar skor. linda sa att hon va i din butik för typ evigheter sedan men ändå. har ett par grymma rosa paul smith skor som jag blir rå mobbad av mina vänner för att jag har. hoppas du fått din dator, gillar verkligen heller inte att vänta .. ha det gött gubben

Anonym sa...

men filip, 16 oktober? om jag skall följa din blogg får du allt försöka vara lite flitigare än så;) aja ha det fint polarn så hoppas jag på promenader till jul, för du kommer väl hem?
pussar och kramar
//ida

Anonym sa...

Ey, found ya!

Du hade en blogg ju.

Haha.

Behöver du väckarklocka till imorn? Pigga och glada, här ska säljas!