tisdag 6 januari 2009

Jag är verkligen sämst i hela världen på att vara en duktig bloggare :( vad har hänt sedan nyår? har jobbat en del, och umgåtts med mina vänner. Det har snöat i Kalmar. Det har snöat jättejättejättemycket i Kalmar. Häromdagen så åkte jag och några kompisar till Svartbäcksmåla i Nybro där det finns skid- och pulkbackar :) vi tog med oss pulkor, tefat och rövlappar. Min outfit bestod av 2 st kalsonger, långkalsonger, 2 st byxor, 3 par strumpor, två t-shirtar, tre tjocktröjor, dubbla vantar och mössa. Allt för att hålla sig varm så att man kan slänga sig i snön utan att frysa. Det är verkligen bra att man har barnasinnet kvar, vilket är alltid.

Igår lirade vi lasergame, hade träningsvärk hela dagen idag på jobbet.. och ja.. jag är fortfarande rätt död i benen nu, även om klockan är.. 02:12.... suck mina gå-och-lägga-mig-rutiner blir värre och värre för var dag som går. Tror inte jag har lagt mig innan 03:00 någon kväll sen jag kom tillbaka till kalmar.

Jag har fått en soffa av Malin som precis fick plats i min lilla lägenhet. Det blev en win-win-situation för båda: Malin behövde inte köra iväg den till tippen (hon ska flytta och ville inte ha med sig den..) och jag slapp köpa en och fixa transport, med tanke på att vi bor bredvid varandra.. Tack Malin :D



kalle och jocke åker dubbelt





"aaaaaaaaah" (johans skrik)


mysbilden #1

Inga kommentarer: