lördag 20 december 2008

då var man hemkommen till den vackra ön i väst. Resan gick bra, riktigt trevligt med jonas-sällskap istället för att åka tåg själv. Åkte ganska direkt hem till mammsen och sov där, även om jag inte somnade förrän 4-5tiden på grund av min jävla förkylning som gjorde att jag inte lyckades somna. Har julshoppat lite idag, och nu för en stund sen så tänkte jag och mollan glo lite film hemma hos honom. Så vi drog till varekil och bunkrade med film och gottigheter, kom hem till honom och började se, och nästan direkt så fick han larm. typiskt brandmän, så nu sitter jag hos morsan igen och får väl vänta tills han är tillbaka från utryckningen.

Verkar som att jag ska åka med mammsen till Egypten lite senare i februari eller nåt, låter faktiskt inte helt fel alls. bara hoppas att emmy och bella är snälla och tar mina jobbtider eller nåt. Får försöka muta dom på något sätt :)

1 kommentar:

Anonym sa...

men stopp och belägg här. ska du åka till egypten? får inte jag åka med? ;) kram, ses om nån timme eller så. försov dig helst inte :) puss syster