fredag 3 oktober 2008

12 dagar kvar..

leveranstiden på zepton jag beställde var tydligen 15 dagar, vilket är ganska segt med tanke på att jag vill ha den i mitt knä nuuuu!! Klockan är strax 11:00, hade satt klockan på 09, men försov mig till 10 och kom inte på när jag började jobba, antingen 11 eller 12. Eftersom jag blev utskrattad förra fredagen genom att dyka upp vid 11 när jag började 12 så ville jag inte göra om samma misstag, så jag ringde upp Emmy som jag jobbar med. "filip du börjar ju kl 14 idag, du kan lägga dig och sova en stund till"... TUR att jag har sådan bra koll

3 kommentarer:

Anonym sa...

så skönt att få somna om!

Anonym sa...

tur att du vet ATT du ska jobba iallafall :)

jhallberg sa...

du tar väl med laptopen nästa gång du kommer hit så vi kan lira lite spel? :D