onsdag 21 januari 2009

tänkte slänga upp lite bilder från helgen som var. På fredagen var chung på besök, så vi var hemma hos Jonas och förtärde alkohol i stora mängder och spelade super smash brothers till gamecube som skulle kunna vara... världens.. bästa spel kanske. Mot kvällen drog vi till vallen och dansade och drack öl. Vaknade upp hemma på morgonen med massa skräpmat som jag hade köpt sent på natten som jag hade ätit upp, var hur mätt som helst.




finbesök!


undrar om alla var lika berusade som jag var



På lördagen impulsåkte jag, Anton, Karl, Lejon och Petra till Linköping, för Petras kusin Agnes fyllde år på söndagen och så var det någon finare arrangerad tillställning, och som ni har förstått innan så är ju inte vi dom som tackar nej till partaj, även om det är en bit bort. Så det blev en jättemysig bakfylleroadtrip. Jag har blivit mobbad för att jag aldrig någonsin ätit på hamburgerkedjan MAX, så sagt och gjort, nu vet jag hur dom smakar, och ja.. det var mycket bättre än mcd och bk. På söndagen hade vi ännu en bakisroadtrip.. the long road home..



invigningen


ombytta på förfest, redo för kvällen. Lejonstilig!

1 kommentar:

Anonym sa...

uppdatering tack! ;)
kram
blatten