söndag 20 juli 2008

Jag lovar att hålla bloggen i liv nu, har gått så jäkla segt det senaste taget. Slänger upp två bilder från idag bara för att bevisa att jag fortfarande lever. Jag och mamma var hemma hos min morbror idag på lite släktkalas. Jag hade inte fått bevittna deras nya hus än så det var väldigt trevligt. Jag hade heller inte träffat släktingarna som var där på.. ja.. kanske ett år. Så speciellt kul var det att träffa kusin Maries två pojkar som verkligen hade växt på det året, dom är 2 respektive 3 år gamla och blev superbästa kompisar med mig en stund.


kusin Ann omfamnar sin idol Filip.


Man kan börja undra vem det är som är gladast av att få leka med leksaksbilar egentligen. Att jag tycker om barn är egentligen bara en ursäkt för att få fram barnet i mig själv som skriker om att få komma ut ur mig ;D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder!
Kul att leka med bilar! =)

kram kram

jhallberg sa...

det är så snyggt med slips :)

Anonym sa...

Mmm... barn som skriker...